Varmista, että asiakas tulee toistekin!

 

Asiakaspalvelukoulutus

Asiakkaan saama hyvä kokemus palvelusta on usein ratkaiseva kilpailuetu. Kun kaikilla kilpailijoillakin on hyvät tuotteet, asiakkaan kokemus palvelusta ratkaisee. Asiakaspalvelukoulutus on tehokas keino asiakaskokemuksen parantamiseen. Se antaa työkalut erinomaisen asiakaskokemuksen antamiseen, on mainio tapa uusien työntekijöiden perehdyttämiseen ja auttaa myös jakamaan parhaita asiakaspalvelukäytäntöjä organisaation sisällä.

Oppimistavoitteet:

Miten parannamme asiakkaan kokemusta saamastaan palvelusta?

Miten tunnistan ja käytän myönteistä sanatonta viestintää?

Miten tunnistetaan ja huomioidaan erilaiset asiakastyypit?

Miten asiakaspalvelu on mukana tuottamassa lisää myyntiä?

Miten pelastetaan (ja hyödynnetään) tilanne jossa asiakas on tyytymätön?

Millaista on hyvä äänenkäyttö puhelimessa?

Mikä auttaa asiakaspalveluväkeä jaksamaan?

Tietoiskuja, kouluttajien esittämiä pieniä demoja ja harjoituksia. Valmennuksessa jokainen saa olla oma itsensä. Osallistujat saavat mukaansa hyvän tiimityön muistilistan ja valmennuksen jälkeen parhaiden käytäntöjen muistion, joka auttaa hyödyntämään löydettyjä asioita työssä.
Pyydä tarjous, tai jätä soittopyyntö niin jutellaan,
kuinka voimme olla avuksi!